aydoganweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

Kendimi bildim bileli gözlük kullanıyorum fakat Pandemi'ninde etkisi ile (Maske takarken) gözlük düşüyor. Buna bir çağre gözlükçü de bulamadı

Bende Lens kullansam mı diye düşünmeye başladım. Bu konuyla alakalı Cumartesi günü doktora gideceğim zaten fakat kullanım sağlayan kişiler bilgi verebilirse memnun olurum.

İyi forumlar
Muhtemelen forumda ki en gözü bozuk insan ben olabilirim.
5 Sene boyunca kullandım sonra gözlüğe geçiş yaptım.
Aylık lens kullananlardanım. Bunun yıllığı da var hatta günlük lesnte mevcut.

Bana göre lensin pozitif yanları :
+ Gözlükteki ağırlık artık yok.
+ Her şeyi daha net görmeye başlayacaksınız.
+ Az daha düşecekti, kırılma burnu acıtma gibi sorunlardan kurtarıyor.

Bana göre lensin negatif yanları :
+ Dikkatli olmalısınız, eliniz kirli ise gözünüzü kaşımamanız gerekiyor.
+ ilk başlarda takarken zorlanacaksınız.
+ temizliği... (üşengeç biri olduğum için bana hep zor gelmiştir.)
+ havuz tarzı yerlere girmenizi önermem girdiniz diyelim, suda kesinlikle gözünüzü açmamalısınız.
+ lensin kayma gibi durumları oluyor onu dikkat etmelisiniz.
+ eğer çok sıcak bir yerde durursanız gözlerinizdeki lens kurumaya başlıyor ve bunu hissediyorsunuz.
+ Mangal tarzı alanlarda (başıma geldiği için biliyorum) kesinlikle mangalı siz yapmamalısınız ateş yüzünden gözünüzdeyken eriyebilir.