Muhtemelen forumda ki en gözü bozuk insan ben olabilirim.
5 Sene boyunca kullandım sonra gözlüğe geçiş yaptım.
Aylık lens kullananlardanım. Bunun yıllığı da var hatta günlük lesnte mevcut.
Bana göre lensin pozitif yanları :
+ Gözlükteki ağırlık artık yok.
+ Her şeyi daha net görmeye başlayacaksınız.
+ Az daha düşecekti, kırılma burnu acıtma gibi sorunlardan kurtarıyor.
Bana göre lensin negatif yanları :
+ Dikkatli olmalısınız, eliniz kirli ise gözünüzü kaşımamanız gerekiyor.
+ ilk başlarda takarken zorlanacaksınız.
+ temizliği... (üşengeç biri olduğum için bana hep zor gelmiştir.)
+ havuz tarzı yerlere girmenizi önermem girdiniz diyelim, suda kesinlikle gözünüzü açmamalısınız.
+ lensin kayma gibi durumları oluyor onu dikkat etmelisiniz.
+ eğer çok sıcak bir yerde durursanız gözlerinizdeki lens kurumaya başlıyor ve bunu hissediyorsunuz.
+ Mangal tarzı alanlarda (başıma geldiği için biliyorum) kesinlikle mangalı siz yapmamalısınız ateş yüzünden gözünüzdeyken eriyebilir.
forumda ki göz numarası en yüksek olan kişi olduğumu iddia ediyorum 9 a 9 + bide göz tembelliğini sayarsak ohoo