borç parayla, krediyle mining yapılır mı?
28
●696
- 10-08-2021, 11:59:53Şu an da mining kazısı etherium üzerine dönüyor. Benim bir arkadaşım 3 adet 3080 ekran kartlarına sahip. Son gelen londra güncellemesinden sonra %15 etherium da düşüş yaşanmış. Aralık ayında da daha da düşüş bekleniyormuş. O yüzden ekran kartları elinizde patlayabilir. Bilmiyorum başka coin kazısı yapan var mı ama dediğim gibi şu an sıkıntılı bir dönemdeymiş mining işlemleri. 3 adet 3080 ekran kartı dediğim de şuan da 100 bin tl civarında.
- 10-08-2021, 12:03:02hocam aylık gelen bir kazanç olduğu için onu çıkartırım diye düşünüyorum ama bu kazançlar ne kadar olur hangi ekran kartı ile olur araştırıyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2021, 12:07:43Borç parayla sakın sakınchemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bu işler de evdeki hesap çarşıya uymaz moralin bozulur. Ben sana günlük hangi ekran kartıyla ne kadar kazanç elde edebileceğine gösteren siteyi yazayım - https://minerstat.com/hardware/gpus
Ekran kartları şu an da tavan yapmış durum da. O yüzden şu an mantıklı bir hareket olmaz mining işleri. Cebinde para varsa o bile mantıklı değil. Karar senin. - 10-08-2021, 12:10:24peki direk 2.el rig almaya kalksak? sıfır ekran kartlı ile dizmektense daha mantıklı olur mu?serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilanlara bakıyorum 40-50bin ücrete rig satılıyor ve aylık 900-1000$ arası kazanç elde ediliyor diyorlar o fiyatlara bunlar üç kağıtçı felan mı acaba hocam, gerçek kazancı yazmıyorlar mı? - 10-08-2021, 12:17:18Bu konudaki sözlerin hepsini yılbaşında konu açan arkadaşlara da söylüyorlardı. Hepsi kredi parasını çıkardı rig yanlarına kar kaldı. Kredi ile girmek elbette mantıklı değil ama x bir işe gireceksen ve kredi kullanacaksan buna gir daha iyi. Sıfır zahmeti var. Şuan ethereum bitti kalktı düştü muhabbetinden sıkılanlar ravencoin kazmaya başladı bile. Ethereum ile kafa kafaya bir kazancı var. İkinci el rig alınmaz. Yorulmuş yıpranmış veya overclock son ayarda çalıştırılmış kartlar senin elinde patlayabilir.
Mining kadar tatlı kazancı olan başka iş yok. Ancak şu an ekran kartları biraz fazla gibi. 10 bin civarına rtx 3070 varken şuan 13-14 istiyorlar. Hatta daha fazla. Amorti süresi uzun olsun ama kazandırsın dersen sıkıntı yok gir beklemeden. - 10-08-2021, 12:24:06Hocam krediyle kurmadınız ama değil mi?SunZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bu işler de evdeki hesap çarşıya uymaz moralin bozulur. Ben sana günlük hangi ekran kartıyla ne kadar kazanç elde edebileceğine gösteren siteyi yazayım -