• 10-08-2021, 11:58:39
    #10
    Kesinlikle mantıklı değil. Argo bir söz var başkasının şeyiyle şeye girilmez. Tamamen bu tür durumlar için söylenmiştir.
  • 10-08-2021, 11:59:53
    #11
    Şu an da mining kazısı etherium üzerine dönüyor. Benim bir arkadaşım 3 adet 3080 ekran kartlarına sahip. Son gelen londra güncellemesinden sonra %15 etherium da düşüş yaşanmış. Aralık ayında da daha da düşüş bekleniyormuş. O yüzden ekran kartları elinizde patlayabilir. Bilmiyorum başka coin kazısı yapan var mı ama dediğim gibi şu an sıkıntılı bir dönemdeymiş mining işlemleri. 3 adet 3080 ekran kartı dediğim de şuan da 100 bin tl civarında.
  • 10-08-2021, 12:01:12
    #12
    cepte paran yoksa riske girip boş yere borca girmeni önermem açıkçası
  • 10-08-2021, 12:03:02
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cepte paran yoksa riske girip boş yere borca girmeni önermem açıkçası
    hocam aylık gelen bir kazanç olduğu için onu çıkartırım diye düşünüyorum ama bu kazançlar ne kadar olur hangi ekran kartı ile olur araştırıyorum.
  • 10-08-2021, 12:05:07
    #14
    40 bin lira ile 4 ekran kartlı rig kursan taş çatlasın 2 bin lira kazansan 300 falan elektrige gitse kalan parayla 22-23 ayda borcunu zor kapatıyorsun

    ethereum da gelirler hafife alınmayacak şekilde düşmüş durumda ethereum fiyatının yüksek olmasına aldanmayın
  • 10-08-2021, 12:07:43
    #15
    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aylık gelen bir kazanç olduğu için onu çıkartırım diye düşünüyorum ama bu kazançlar ne kadar olur hangi ekran kartı ile olur araştırıyorum.
    Borç parayla sakın sakın Yani bu işler de evdeki hesap çarşıya uymaz moralin bozulur. Ben sana günlük hangi ekran kartıyla ne kadar kazanç elde edebileceğine gösteren siteyi yazayım - https://minerstat.com/hardware/gpus

    Ekran kartları şu an da tavan yapmış durum da. O yüzden şu an mantıklı bir hareket olmaz mining işleri. Cebinde para varsa o bile mantıklı değil. Karar senin.
  • 10-08-2021, 12:10:24
    #16
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borç parayla sakın sakın Yani bu işler de evdeki hesap çarşıya uymaz moralin bozulur. Ben sana günlük hangi ekran kartıyla ne kadar kazanç elde edebileceğine gösteren siteyi yazayım - https://minerstat.com/hardware/gpus

    Ekran kartları şu an da tavan yapmış durum da. O yüzden şu an mantıklı bir hareket olmaz mining işleri. Cebinde para varsa o bile mantıklı değil. Karar senin.
    peki direk 2.el rig almaya kalksak? sıfır ekran kartlı ile dizmektense daha mantıklı olur mu?
    ilanlara bakıyorum 40-50bin ücrete rig satılıyor ve aylık 900-1000$ arası kazanç elde ediliyor diyorlar o fiyatlara bunlar üç kağıtçı felan mı acaba hocam, gerçek kazancı yazmıyorlar mı?
  • 10-08-2021, 12:17:18
    #17
    Bu konudaki sözlerin hepsini yılbaşında konu açan arkadaşlara da söylüyorlardı. Hepsi kredi parasını çıkardı rig yanlarına kar kaldı. Kredi ile girmek elbette mantıklı değil ama x bir işe gireceksen ve kredi kullanacaksan buna gir daha iyi. Sıfır zahmeti var. Şuan ethereum bitti kalktı düştü muhabbetinden sıkılanlar ravencoin kazmaya başladı bile. Ethereum ile kafa kafaya bir kazancı var. İkinci el rig alınmaz. Yorulmuş yıpranmış veya overclock son ayarda çalıştırılmış kartlar senin elinde patlayabilir.

    Mining kadar tatlı kazancı olan başka iş yok. Ancak şu an ekran kartları biraz fazla gibi. 10 bin civarına rtx 3070 varken şuan 13-14 istiyorlar. Hatta daha fazla. Amorti süresi uzun olsun ama kazandırsın dersen sıkıntı yok gir beklemeden.
  • 10-08-2021, 12:24:06
    #18
    SunZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam BTC de Rig kurup zarar eden kimseyi neredeyse hiç görmedim. Şahsen bende zamanında mining yaptım karlı olarak çıktım..
    Hocam krediyle kurmadınız ama değil mi?