Şu an da mining kazısı etherium üzerine dönüyor. Benim bir arkadaşım 3 adet 3080 ekran kartlarına sahip. Son gelen londra güncellemesinden sonra %15 etherium da düşüş yaşanmış. Aralık ayında da daha da düşüş bekleniyormuş. O yüzden ekran kartları elinizde patlayabilir. Bilmiyorum başka coin kazısı yapan var mı ama dediğim gibi şu an sıkıntılı bir dönemdeymiş mining işlemleri. 3 adet 3080 ekran kartı dediğim de şuan da 100 bin tl civarında.