Borç parayla sakın sakın

Yani bu işler de evdeki hesap çarşıya uymaz moralin bozulur. Ben sana günlük hangi ekran kartıyla ne kadar kazanç elde edebileceğine gösteren siteyi yazayım -
https://minerstat.com/hardware/gpus
Ekran kartları şu an da tavan yapmış durum da. O yüzden şu an mantıklı bir hareket olmaz mining işleri. Cebinde para varsa o bile mantıklı değil. Karar senin.
peki direk 2.el rig almaya kalksak? sıfır ekran kartlı ile dizmektense daha mantıklı olur mu?
ilanlara bakıyorum 40-50bin ücrete rig satılıyor ve aylık 900-1000$ arası kazanç elde ediliyor diyorlar o fiyatlara bunlar üç kağıtçı felan mı acaba hocam, gerçek kazancı yazmıyorlar mı?