Bu konudaki sözlerin hepsini yılbaşında konu açan arkadaşlara da söylüyorlardı. Hepsi kredi parasını çıkardı rig yanlarına kar kaldı. Kredi ile girmek elbette mantıklı değil ama x bir işe gireceksen ve kredi kullanacaksan buna gir daha iyi. Sıfır zahmeti var. Şuan ethereum bitti kalktı düştü muhabbetinden sıkılanlar ravencoin kazmaya başladı bile. Ethereum ile kafa kafaya bir kazancı var. İkinci el rig alınmaz. Yorulmuş yıpranmış veya overclock son ayarda çalıştırılmış kartlar senin elinde patlayabilir.

Mining kadar tatlı kazancı olan başka iş yok. Ancak şu an ekran kartları biraz fazla gibi. 10 bin civarına rtx 3070 varken şuan 13-14 istiyorlar. Hatta daha fazla. Amorti süresi uzun olsun ama kazandırsın dersen sıkıntı yok gir beklemeden.