Merhaba,
öğrenciyim ve işlerim için bilgisayar almam gerekiyor. Kendi çapımda ufakta olsa çalışıyorum ama istediğim bilgisayarı alamıyorum. Aile yardımı desem maddi durumumuz iyi değil.
Bilgisayarı alsam çok güzel işler yapıp; güzel yerlere geleceğime inanıyorum.
Neden bizlere/bana az da olsa destek veren olmuyor? Ne yapmamız gerekiyor?
Edit; 2.000₺ eksiğim var. (07.08.2021 00.17 itibariyle.)
Neden bize destek sağlayan yok?
21
●624
- 07-08-2021, 00:11:06Hocam sizde nasıl yok ise yardım yapacak insanlarda da yok bence
- 07-08-2021, 00:14:18Üyeliği durdurulduO konu hakkında bilgim var ancak ilk hedefim bu.Ebuderda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2021, 00:16:03Maalesef şu ara r10 da çok satıcı oldu çok alım yaptılar alıcılar satıcıları geçti büyük bir rekabet oluştu ilk önce buna bir dur demeleri gerekli üye alımını bitirip sadece parakente ve toptan müşteri arayışına girmeli. Üye profilleri r10da olduğu gibi ziyaretçiler için gözükmeli aynı şekilde numaralar dahil birazcık bizlere r10 destek sunar ise mutlu oluruz. Örnek bizde Yazar Çok, Müşteri Az.