Ne tür bir destek bekliyorsun? ben de senin durumundaydım, ailede sıfır. Ama kendi başıma birşeyler yaptım, taksitlere girdim bilgisayar aldım, çeşitli işler kurdum halen kovalıyorum. Destek bekleme kimseden.