Merhaba,

öğrenciyim ve işlerim için bilgisayar almam gerekiyor. Kendi çapımda ufakta olsa çalışıyorum ama istediğim bilgisayarı alamıyorum. Aile yardımı desem maddi durumumuz iyi değil.

Bilgisayarı alsam çok güzel işler yapıp; güzel yerlere geleceğime inanıyorum.

Neden bizlere/bana az da olsa destek veren olmuyor? Ne yapmamız gerekiyor?

Edit; 2.000₺ eksiğim var. (07.08.2021 00.17 itibariyle.)