Neden bize destek sağlayan yok?
21
●624
- 07-08-2021, 00:51:36Yalnız değilsin kardeşim biz de iğneyle kuzu kazmaya çalışıyoruz hayata tutunabilmek için
- 07-08-2021, 04:08:19Üyeliği durdurulduAraştırdım ve bana uzak gibi.whatsaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2021, 12:09:4319 yaşındayım,1 sene önce r10 la tanıştım.
Bnde başka senin durumundaydım ama artik değilim.
R10 da hesap satışı,domain al sat,Instagram,site al sat yapabileceğim her türlü işe girdim ve kazandım.
16 GB telefonum vardı. Ödeme almak için bankayı yükleyip instagrami siliyordum
Demem o ki kimseden yardım bekleme,forumdaki bir çok kişi seninle aynı durumda.