• 07-08-2021, 00:51:36
    #19
    Yalnız değilsin kardeşim biz de iğneyle kuzu kazmaya çalışıyoruz hayata tutunabilmek için
  • 07-08-2021, 04:08:19
    #20
    Üyeliği durduruldu
    whatsaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Typhonus,
    Eğer aklınızda bir iş planı var ise, KOSGEB desteklerinden faydalanarak bir iş kurmayı düşünebilirsiniz.
    Araştırdım ve bana uzak gibi.
  • 07-08-2021, 12:09:43
    #21
    19 yaşındayım,1 sene önce r10 la tanıştım.
    Bnde başka senin durumundaydım ama artik değilim.

    R10 da hesap satışı,domain al sat,Instagram,site al sat yapabileceğim her türlü işe girdim ve kazandım.
    16 GB telefonum vardı. Ödeme almak için bankayı yükleyip instagrami siliyordum

    Demem o ki kimseden yardım bekleme,forumdaki bir çok kişi seninle aynı durumda.
  • 07-08-2021, 13:09:13
    #22
    Destek beklemek yerine az-çok demeden harekete geçmenizi öneririm.