Maalesef şu ara r10 da çok satıcı oldu çok alım yaptılar alıcılar satıcıları geçti büyük bir rekabet oluştu ilk önce buna bir dur demeleri gerekli üye alımını bitirip sadece parakente ve toptan müşteri arayışına girmeli. Üye profilleri r10da olduğu gibi ziyaretçiler için gözükmeli aynı şekilde numaralar dahil birazcık bizlere r10 destek sunar ise mutlu oluruz. Örnek bizde Yazar Çok, Müşteri Az.