• 03-08-2021, 01:03:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar selam,

    çok sayıda "sosyal medya yönetimi" adı altında hizmet satanları görüyorum. Bu hizmeti yapan arkadaşlara özellikle soruyorum. Bu hizmet gerçekten kazandırıyor mu, düzgün bir iş yapınca?

    Bende grafik tasarımcıyım ve bir dijital ajans sahibiyim. Eğer bu hizmet kazandırıyor ise, bende ajansıma bu hizmeti ekleyebilirim. Yanlış anlamayın kötü bir anlamda sormadım sadece tavsiyelerinizi bekliyorum
  • 03-08-2021, 01:25:20
    #2
    noctrl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selam,

    çok sayıda "sosyal medya yönetimi" adı altında hizmet satanları görüyorum. Bu hizmeti yapan arkadaşlara özellikle soruyorum. Bu hizmet gerçekten kazandırıyor mu, düzgün bir iş yapınca?

    Bende grafik tasarımcıyım ve bir dijital ajans sahibiyim. Eğer bu hizmet kazandırıyor ise, bende ajansıma bu hizmeti ekleyebilirim. Yanlış anlamayın kötü bir anlamda sormadım sadece tavsiyelerinizi bekliyorum
    Eğer düzgün ve zamanında gönderiler oluşturulup yapılırsa kazandırır. Ama şunu söyleyeyim yorucu bir sektör. Çünkü postları sıfırdan hazırlıyorsunuz. (Ha güzel bir data ile hızlandırılabilir)
    Ama hizmet konusunda net olun bence. Çünkü karşı tarafın hiçbir zaman isteği bitmiyor gibi. Kurumsallıktan çıktığı zaman sürekli ufak tefek şeyler isteniyor o da birazcık yoruyor insanı

    ama zevkli bir alan tavsiye ederim ben şahsen
  • 03-08-2021, 01:26:55
    #3
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer düzgün ve zamanında gönderiler oluşturulup yapılırsa kazandırır. Ama şunu söyleyeyim yorucu bir sektör. Çünkü postları sıfırdan hazırlıyorsunuz. (Ha güzel bir data ile hızlandırılabilir)
    Ama hizmet konusunda net olun bence. Çünkü karşı tarafın hiçbir zaman isteği bitmiyor gibi. Kurumsallıktan çıktığı zaman sürekli ufak tefek şeyler isteniyor o da birazcık yoruyor insanı

    ama zevkli bir alan tavsiye ederim ben şahsen
    peki dostum getiri durumu nasıl
  • 03-08-2021, 01:29:54
    #4
    noctrl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki dostum getiri durumu nasıl
    ben 300₺ isteyenide gördüm 1500₺ isteyenide.

    şahsen ben ayda 10-15 gönderi, özel günlerde kutlama mesajları. 10 adet hikaye gönderimi (özel hikaye yapmayacaksam eski postlardan da ekliyorum eksik kalan yerleri)

    Bu şekilde 500₺ talep ediyorum müşterimden.
    Ama müşterimden özel talep gelipte ürün çekimi yap der ise ürün çeşitliliğine göre tek seferlik extra ücret talep ediyorum.
  • 03-08-2021, 01:44:36
    #5
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 300₺ isteyenide gördüm 1500₺ isteyenide.

    şahsen ben ayda 10-15 gönderi, özel günlerde kutlama mesajları. 10 adet hikaye gönderimi (özel hikaye yapmayacaksam eski postlardan da ekliyorum eksik kalan yerleri)

    Bu şekilde 500₺ talep ediyorum müşterimden.
    Ama müşterimden özel talep gelipte ürün çekimi yap der ise ürün çeşitliliğine göre tek seferlik extra ücret talep ediyorum.
    peki dostum müşteri buluyor musun bu kategoride rahatça?
  • 03-08-2021, 01:47:44
    #6
    noctrl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki dostum müşteri buluyor musun bu kategoride rahatça?
    Gıda üzerine eski bir esnaf olmamdan dolayı çevrem geniş o yüzden ilk müşterilerimi öyle bulmuştum. Ama emin olun 15 ten fazla olduğu zaman eğer elemanınız yok ise zorluyor iş sizi.
    Çünkü şöyle düşünün müşteri x10 adet tasarım oluyor aylık.
    15 müşteri demek 150 tasarım yapıyor e bu da yoruyor.
    Az olsun sağlam olsun sürekli olsun kanısındayım ben.
    2 yıldır bir fiil hizmet verdiğim müşterimde var yabş o şekilde düşünün
  • 03-08-2021, 11:47:50
    #7
    Hocam web, grafik ve sosyal medya hizmetleri veriyorum bende.
    Gerçekten en yorucusu sosyal medya. Arkadaş aylık 15 hesap yönetilebileceğini söylemiş, benim için intihar olur heralde.
    Maks 5 diyorum çünkü her hesap için ay başı bir etkileşim paketi yapıyorum. Tüm instagram istatistiklerine etki edicek şekilde. Aylık post ve storylerini tasarlıyorum bunları zamanlayıcıya koyuyorum. Bazen zamanlama hata veriyor sıfırdan tekrar diziyorum.
    Her paylaşım sonrası organik beğeni ve etkileşim için işlemler oluşturuyorum. Organik takipçi ve etkileşim için yazılımda kullanıyoruz bazen spama geliyor. Bazen müşterinin talepleri uğraştırıyor.
    Uzun lafın kısası çok uğraştırı Tabi güzel tarafıda aylık ödeme, onunda güzelliği bu heralde.