Hocam web, grafik ve sosyal medya hizmetleri veriyorum bende.
Gerçekten en yorucusu sosyal medya. Arkadaş aylık 15 hesap yönetilebileceğini söylemiş, benim için intihar olur heralde.
Maks 5 diyorum çünkü her hesap için ay başı bir etkileşim paketi yapıyorum. Tüm instagram istatistiklerine etki edicek şekilde. Aylık post ve storylerini tasarlıyorum bunları zamanlayıcıya koyuyorum. Bazen zamanlama hata veriyor sıfırdan tekrar diziyorum.
Her paylaşım sonrası organik beğeni ve etkileşim için işlemler oluşturuyorum. Organik takipçi ve etkileşim için yazılımda kullanıyoruz bazen spama geliyor. Bazen müşterinin talepleri uğraştırıyor.
Uzun lafın kısası çok uğraştırı

Tabi güzel tarafıda aylık ödeme, onunda güzelliği bu heralde.