Eğer düzgün ve zamanında gönderiler oluşturulup yapılırsa kazandırır. Ama şunu söyleyeyim yorucu bir sektör. Çünkü postları sıfırdan hazırlıyorsunuz. (Ha güzel bir data ile hızlandırılabilir)
Ama hizmet konusunda net olun bence. Çünkü karşı tarafın hiçbir zaman isteği bitmiyor gibi. Kurumsallıktan çıktığı zaman sürekli ufak tefek şeyler isteniyor o da birazcık yoruyor insanı
ama zevkli bir alan tavsiye ederim ben şahsen
peki dostum getiri durumu nasıl