noctrl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki dostum müşteri buluyor musun bu kategoride rahatça?
Gıda üzerine eski bir esnaf olmamdan dolayı çevrem geniş o yüzden ilk müşterilerimi öyle bulmuştum. Ama emin olun 15 ten fazla olduğu zaman eğer elemanınız yok ise zorluyor iş sizi.
Çünkü şöyle düşünün müşteri x10 adet tasarım oluyor aylık.
15 müşteri demek 150 tasarım yapıyor e bu da yoruyor.
Az olsun sağlam olsun sürekli olsun kanısındayım ben.
2 yıldır bir fiil hizmet verdiğim müşterimde var yabş o şekilde düşünün