noctrl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki dostum getiri durumu nasıl
ben 300₺ isteyenide gördüm 1500₺ isteyenide.

şahsen ben ayda 10-15 gönderi, özel günlerde kutlama mesajları. 10 adet hikaye gönderimi (özel hikaye yapmayacaksam eski postlardan da ekliyorum eksik kalan yerleri)

Bu şekilde 500₺ talep ediyorum müşterimden.
Ama müşterimden özel talep gelipte ürün çekimi yap der ise ürün çeşitliliğine göre tek seferlik extra ücret talep ediyorum.