• 31-07-2021, 00:20:26
    #1
    Merhabalar,

    Yeni bir Reddit hesabı açtım. NBA sayfasına katıldım. Güzel bir paylaşım yapacaktım ama bir hata ile karşı karşıyayım. Bu sorunu nasıl çözebilirim?

    Hata;
    Sorry, this post has been removed by the moderators of r/nba.
    Moderators remove posts from feeds for a variety of reasons, including keeping communities safe, civil, and true to their purpose.

    Teşekkürler.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Evet, çevirdiğimizde böyle diyor. Kurallara aykırı olan bir gönderi değildi. Direkt moderatörlerin müdahalesi söz konusu değil. Paylaşır paylaşmaz bu hatayı aldım. Bot tarafından yapılan bir müdahale olması gerek.
      Reddit şu mantık ile çalışıyor;
      siz bir gönderi paylaşıyorsanız ya da paylaşacaksanız linki kontrol eder,
      o linkte bulunan içerigi kontrol eder,
      içerik "bir şekilde hatalı ya da zararlı " ise yönetime raporlanır.
      Eğer yönetim "Otomatik sil" mantığını kullanıyorsa spam işaretlenilerek silinir.
      Ya da o link daha önceden kullanılmıştır ve yine silinir.
      Bunlara ek olarak da yönetim kendisi de siler.

      Kurallara aykırı olup olmadığını nasıl anladınız ?
  • 31-07-2021, 00:22:52
    #2
    Üzgünüz, bu gönderi r/nba moderatörleri tarafından kaldırıldı.
    Moderatörler, toplulukları güvenli, medeni ve amaçlarına uygun tutmak da dahil olmak üzere çeşitli nedenlerle yayınları yayınlardan kaldırır.
  • 31-07-2021, 00:26:28
    #3
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzgünüz, bu gönderi r/nba moderatörleri tarafından kaldırıldı.
    Moderatörler, toplulukları güvenli, medeni ve amaçlarına uygun tutmak da dahil olmak üzere çeşitli nedenlerle yayınları yayınlardan kaldırır.
    Evet, çevirdiğimizde böyle diyor. Kurallara aykırı olan bir gönderi değildi. Direkt moderatörlerin müdahalesi söz konusu değil. Paylaşır paylaşmaz bu hatayı aldım. Bot tarafından yapılan bir müdahale olması gerek.
  • 31-07-2021, 00:28:46
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, çevirdiğimizde böyle diyor. Kurallara aykırı olan bir gönderi değildi. Direkt moderatörlerin müdahalesi söz konusu değil. Paylaşır paylaşmaz bu hatayı aldım. Bot tarafından yapılan bir müdahale olması gerek.
    Reddit şu mantık ile çalışıyor;
    siz bir gönderi paylaşıyorsanız ya da paylaşacaksanız linki kontrol eder,
    o linkte bulunan içerigi kontrol eder,
    içerik "bir şekilde hatalı ya da zararlı " ise yönetime raporlanır.
    Eğer yönetim "Otomatik sil" mantığını kullanıyorsa spam işaretlenilerek silinir.
    Ya da o link daha önceden kullanılmıştır ve yine silinir.
    Bunlara ek olarak da yönetim kendisi de siler.

    Kurallara aykırı olup olmadığını nasıl anladınız ?
  • 31-07-2021, 00:30:15
    #5
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reddit şu mantık ile çalışıyor;
    siz bir gönderi paylaşıyorsanız ya da paylaşacaksanız linki kontrol eder,
    o linkte bulunan içerigi kontrol eder,
    içerik "bir şekilde hatalı ya da zararlı " ise yönetime raporlanır.
    Eğer yönetim "Otomatik sil" mantığını kullanıyorsa spam işaretlenilerek silinir.
    Ya da o link daha önceden kullanılmıştır ve yine silinir.
    Bunlara ek olarak da yönetim kendisi de siler.

    Kurallara aykırı olup olmadığını nasıl anladınız ?
    Anladım, yani Facebook gruplarındaki mantık gibi di mi? Postu gönderdiğimizde admin onayından geçmesi gibi. Bekleyelim bakalım
  • 31-07-2021, 00:32:54
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım, yani Facebook gruplarındaki mantık gibi di mi? Postu gönderdiğimizde admin onayından geçmesi gibi. Bekleyelim bakalım
    Oradan daha sıkı bir yönetim anlayışları var.
    ve aldığınız mesaj üzerine zaten linkiniz silinmiş ve spam'a alınmış.
    yani o linki kendi guruplarında paylaşmayacaklar, boşuna beklememenizi tavsiye ederim.
  • 31-07-2021, 00:34:04
    #7
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oradan daha sıkı bir yönetim anlayışları var.
    ve aldığınız mesaj üzerine zaten linkiniz silinmiş ve spam'a alınmış.
    yani o linki kendi guruplarında paylaşmayacaklar, boşuna beklememenizi tavsiye ederim.
    Anladım, teşekkür ettim.
    • osawashere
    osawashere bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-07-2021, 01:26:25
    #8
    Hesap yeniysr ve yeterli karması yoksa otomatik olarak spam işaretleyebiliyor bazı sublarda ya da belli sitelerin linklerine izin verilebiliyor.