Anladım, yani Facebook gruplarındaki mantık gibi di mi? Postu gönderdiğimizde admin onayından geçmesi gibi. Bekleyelim bakalım
Oradan daha sıkı bir yönetim anlayışları var.
ve aldığınız mesaj üzerine zaten linkiniz silinmiş ve spam'a alınmış.
yani o linki kendi guruplarında paylaşmayacaklar, boşuna beklememenizi tavsiye ederim.