osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reddit şu mantık ile çalışıyor;
siz bir gönderi paylaşıyorsanız ya da paylaşacaksanız linki kontrol eder,
o linkte bulunan içerigi kontrol eder,
içerik "bir şekilde hatalı ya da zararlı " ise yönetime raporlanır.
Eğer yönetim "Otomatik sil" mantığını kullanıyorsa spam işaretlenilerek silinir.
Ya da o link daha önceden kullanılmıştır ve yine silinir.
Bunlara ek olarak da yönetim kendisi de siler.

Kurallara aykırı olup olmadığını nasıl anladınız ?
Anladım, yani Facebook gruplarındaki mantık gibi di mi? Postu gönderdiğimizde admin onayından geçmesi gibi. Bekleyelim bakalım