Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Evet, çevirdiğimizde böyle diyor. Kurallara aykırı olan bir gönderi değildi. Direkt moderatörlerin müdahalesi söz konusu değil. Paylaşır paylaşmaz bu hatayı aldım. Bot tarafından yapılan bir müdahale olması gerek.
Reddit şu mantık ile çalışıyor;
siz bir gönderi paylaşıyorsanız ya da paylaşacaksanız linki kontrol eder,
o linkte bulunan içerigi kontrol eder,
içerik "bir şekilde hatalı ya da zararlı " ise yönetime raporlanır.
Eğer yönetim "Otomatik sil" mantığını kullanıyorsa spam işaretlenilerek silinir.
Ya da o link daha önceden kullanılmıştır ve yine silinir.
Bunlara ek olarak da yönetim kendisi de siler.
Kurallara aykırı olup olmadığını nasıl anladınız ?