osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzgünüz, bu gönderi r/nba moderatörleri tarafından kaldırıldı.
Moderatörler, toplulukları güvenli, medeni ve amaçlarına uygun tutmak da dahil olmak üzere çeşitli nedenlerle yayınları yayınlardan kaldırır.
Evet, çevirdiğimizde böyle diyor. Kurallara aykırı olan bir gönderi değildi. Direkt moderatörlerin müdahalesi söz konusu değil. Paylaşır paylaşmaz bu hatayı aldım. Bot tarafından yapılan bir müdahale olması gerek.