• 29-07-2021, 04:05:15
    #10
    Allah sabır versin kişilik olarak aynıyız. Ev almadan önce komşuları araştırdım ve en üst kata taşındim
    Yatak odanızın yerini değiştirmeyi düşündünüz mü
  • 29-07-2021, 04:09:31
    #11
    Hocam 2+1 evimiz. Yatak odamız küçük olduğu için birçok eşya sığmadı, bir de bundan daha küçük bir odamız daha var. Geriye salon kalıyor zaten. En son koca yatağı salonun ortasına koyacağım. Ya da kalpleri kıracağım.


    Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sabır versin kişilik olarak aynıyız. Ev almadan önce komşuları araştırdım ve en üst kata taşındim
    Yatak odanızın yerini değiştirmeyi düşündünüz mü
  • 29-07-2021, 04:49:23
    #12
    Askerdeyken benim çözümüm daha yüksek horlama sesi çıkartarak karşı tarafı uyandırmaktı. Ek olarak bunu da kullanabilirsin.

    • ademkilic
    ademkilic bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-07-2021, 04:52:32
    #13
    Suan icin salonda uyumanizi tavsiye ederim 1 aya havalar serinler zaten.
  • 29-07-2021, 04:54:49
    #14
    Valla böyle durumlara hiç tahammülüm yok. Ben binayı ayağa kaldırıyorum. Şu an memnunum Daha doğrusu oldukça sakindim, taviz veriyordum. Anneme karşı yaptıkları saygısızlıklardan sonra tavrım netleşti. 0 Tolerans...
    • ademkilic
    • ArtStoreUqur
    ademkilic ve ArtStoreUqur bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 29-07-2021, 04:59:02
    #15
    Bebeği ayrı odaya alın torpili atın adamın uyuduğu balkona.
  • 29-07-2021, 05:51:23
    #16
    2 gece horlayan sesi açın teyipten yüksek sesli bidaha horlayamaz dümbelekçi
  • 29-07-2021, 06:38:45
    #17
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi geceler. Yatak odam arka bina ile iç içe neredeyse. Lavuğun biri de balkonuna uzanmış uyuyor horul horul. Yani 2 metre mesafe var yok diyebiliriz. Camı açarsam Lavuğun sesi direk odada oluyor, ayrıca bebeğim yanımda uyuyor. camı kapatınca sıcaktan bunalıp daralıyoruz.

    Not: Kiracıyım. En ufak bir şeye sinirlenen bir yapım var ve şu an sinirden uyuyamıyorum.

    Ne yapılmalı böyle bir durumda?

    Valla uyandırın hocam, başka çaresi yok. Ya da ses kaydını alın kendisinden numarasını isteyin ona gönderin.

    Benimde sınırlı bir yapım var hiç bekleyemezdim.
  • 29-07-2021, 06:39:29
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam adamın ağzına bir mikrofon koyun. Onu da hoparlöre bağlayın.