Hocam 2+1 evimiz. Yatak odamız küçük olduğu için birçok eşya sığmadı, bir de bundan daha küçük bir odamız daha var. Geriye salon kalıyor zaten. En son koca yatağı salonun ortasına koyacağım. Ya da kalpleri kıracağım.


Uretopia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah sabır versin kişilik olarak aynıyız. Ev almadan önce komşuları araştırdım ve en üst kata taşındim
Yatak odanızın yerini değiştirmeyi düşündünüz mü