tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi geceler. Yatak odam arka bina ile iç içe neredeyse. Lavuğun biri de balkonuna uzanmış uyuyor horul horul. Yani 2 metre mesafe var yok diyebiliriz. Camı açarsam Lavuğun sesi direk odada oluyor, ayrıca bebeğim yanımda uyuyor. camı kapatınca sıcaktan bunalıp daralıyoruz.

Not: Kiracıyım. En ufak bir şeye sinirlenen bir yapım var ve şu an sinirden uyuyamıyorum.

Ne yapılmalı böyle bir durumda?

Valla uyandırın hocam, başka çaresi yok. Ya da ses kaydını alın kendisinden numarasını isteyin ona gönderin.

Benimde sınırlı bir yapım var hiç bekleyemezdim.