• 29-07-2021, 03:48:11
    #1
    İyi geceler. Yatak odam arka bina ile iç içe neredeyse. Lavuğun biri de balkonuna uzanmış uyuyor horul horul. Yani 2 metre mesafe var yok diyebiliriz. Camı açarsam Lavuğun sesi direk odada oluyor, ayrıca bebeğim yanımda uyuyor. camı kapatınca sıcaktan bunalıp daralıyoruz.

    Not: Kiracıyım. En ufak bir şeye sinirlenen bir yapım var ve şu an sinirden uyuyamıyorum.

    Ne yapılmalı böyle bir durumda?
  • 29-07-2021, 03:52:51
    #2
    Bizim karşıdaki dayı da sanki su motoru çalıştırıyor hocam hiç sorma
  • 29-07-2021, 03:53:00
    #3
    Sabah olunca uyarın hocam, en azından bir daha yaşanmasın.
    Ben de geçen sabah uyandığımda balkonumda çürümüş peynir vardı kocaman ve her taraf kusmuk gibi kokuyordu. Üst kattaki teyze atmış.
    Medeniyetsiz insanlar her yerde ne yazık ki.
  • 29-07-2021, 03:54:49
    #4
    Keşke ses kaydı atabilsem. Mahallede biri balkonda uyuyor horlamıyor resmen kükrüyor. Hangi bina ve balkon olduğunu çözemedim
  • 29-07-2021, 03:55:01
    #5
    Balkona çıkıp havaya iki el sıkasım var. Altına sı*tırarak uyandırmak istiyorum şu an da.
  • 29-07-2021, 03:57:39
    #6
    Kulağınıza pamuk tıkayıp uyumayı deneyin.
  • 29-07-2021, 03:58:54
    #7
    Düşündük hocam da 15 günlük bebeğimizi ne yapacağız 😊
    eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kulağınıza pamuk tıkayıp uyumayı deneyin.
  • 29-07-2021, 03:59:33
    #8
    https://www.youtube.com/watch?v=wLBYR9E6E5U
    küfürlü olduğu için dublajlısını atabildim.. Küfürlü olanı açıp full ses verebilirsiniz. Üstüne alınır sanırım.
  • 29-07-2021, 04:00:08
    #9
    Melekler onu uyutur diyeceğim de bu gürültüye melekte zor gelir. Allah yardımcınız olsun