İyi geceler. Yatak odam arka bina ile iç içe neredeyse. Lavuğun biri de balkonuna uzanmış uyuyor horul horul. Yani 2 metre mesafe var yok diyebiliriz. Camı açarsam Lavuğun sesi direk odada oluyor, ayrıca bebeğim yanımda uyuyor. camı kapatınca sıcaktan bunalıp daralıyoruz.
Not: Kiracıyım. En ufak bir şeye sinirlenen bir yapım var ve şu an sinirden uyuyamıyorum.
Ne yapılmalı böyle bir durumda?
Komşu sorunsalı / uyuyamıyorum
18
●725
- 29-07-2021, 03:53:00Sabah olunca uyarın hocam, en azından bir daha yaşanmasın.
Ben de geçen sabah uyandığımda balkonumda çürümüş peynir vardı kocaman ve her taraf kusmuk gibi kokuyordu. Üst kattaki teyze atmış.
Medeniyetsiz insanlar her yerde ne yazık ki. - 29-07-2021, 03:58:54Düşündük hocam da 15 günlük bebeğimizi ne yapacağız 😊eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2021, 03:59:33https://www.youtube.com/watch?v=wLBYR9E6E5U
küfürlü olduğu için dublajlısını atabildim.. Küfürlü olanı açıp full ses verebilirsiniz. Üstüne alınır sanırım.