İyi geceler. Yatak odam arka bina ile iç içe neredeyse. Lavuğun biri de balkonuna uzanmış uyuyor horul horul. Yani 2 metre mesafe var yok diyebiliriz. Camı açarsam Lavuğun sesi direk odada oluyor, ayrıca bebeğim yanımda uyuyor. camı kapatınca sıcaktan bunalıp daralıyoruz.

Not: Kiracıyım. En ufak bir şeye sinirlenen bir yapım var ve şu an sinirden uyuyamıyorum.

Ne yapılmalı böyle bir durumda?