Sabah olunca uyarın hocam, en azından bir daha yaşanmasın.
Ben de geçen sabah uyandığımda balkonumda çürümüş peynir vardı kocaman ve her taraf kusmuk gibi kokuyordu. Üst kattaki teyze atmış.
Medeniyetsiz insanlar her yerde ne yazık ki.