Merhaba,
Babam için rassberry pi son model 8 gb ram alıp windows kurmayı düşünüyorum. İnternete bağlı sabit bir yerde olacak sürekli. Uzaktan bağlanabilirlik açısından rdp kurabiliyor muyuz? Yoksa illa vnc ile mi bağlanacağız? Bunun harici olarak windows kurulacağı için extra ram takmak gerekli midir? Ve 7/24 çalışması sorun yaratır mı? İş amacıyla kullanılacak ve genel olarak excell dosyaları depolama ve excell dosyaları düzenleme açısından kullanılacak.
Bu konuda kullananlar bilgilendirebilir mi?
Teşekkürler
Rassberry Pi Hakkında sorum var
9
●71
- 28-07-2021, 00:04:57Raspbian yerine windows istiyor babam. İşini yönetmek ve dosyalarını saklayıp 7/24 uzaktan erişim için. Linux bilgisi de olmadığından windows kurup onu idare edebileceğini düşündüm hocam.Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rdp kurulma şansı var mı peki?bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fanları alacağım ve ssd takacağım hocam, onlar aklımda
- 28-07-2021, 00:05:44RDP cok kasiyor. sen bilirsin.AndMex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2021, 00:06:15bunlar ise yaramaz. ice cool bişi vardi onu kullanmak lazimDreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2021, 00:07:11Üyeliği durduruldu
