• 27-07-2021, 23:57:06
    #1
    Merhaba,
    Babam için rassberry pi son model 8 gb ram alıp windows kurmayı düşünüyorum. İnternete bağlı sabit bir yerde olacak sürekli. Uzaktan bağlanabilirlik açısından rdp kurabiliyor muyuz? Yoksa illa vnc ile mi bağlanacağız? Bunun harici olarak windows kurulacağı için extra ram takmak gerekli midir? Ve 7/24 çalışması sorun yaratır mı? İş amacıyla kullanılacak ve genel olarak excell dosyaları depolama ve excell dosyaları düzenleme açısından kullanılacak.
    Bu konuda kullananlar bilgilendirebilir mi?
    Teşekkürler
  • 27-07-2021, 23:58:03
    #2
    Bağlayacağım internette sabit ip var bu arada (rdp olabilirlik aşısından eklemek istedim)
  • 28-07-2021, 00:00:55
    #3
    anydesk iyi çalışıyor. ram takamazsin. gerekli fanlari alirsan 7/24 olarak ömrünü uzatirsin. eğer işlemci hızını dusurursen problem olmaz.

    ++ hız için varsa SSD kullanılabilir. meraklı maymun ve technopattan bilgi alabilirsin.
  • 28-07-2021, 00:01:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Raspbian + Openoffice bir düşünün...
  • 28-07-2021, 00:04:57
    #5
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Raspbian + Openoffice bir düşünün...
    Raspbian yerine windows istiyor babam. İşini yönetmek ve dosyalarını saklayıp 7/24 uzaktan erişim için. Linux bilgisi de olmadığından windows kurup onu idare edebileceğini düşündüm hocam.



    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anydesk iyi çalışıyor. ram takamazsin. gerekli fanlari alirsan 7/24 olarak ömrünü uzatirsin. eğer işlemci hızını dusurursen problem olmaz.

    ++ hız için varsa SSD kullanılabilir. meraklı maymun ve technopattan bilgi alabilirsin.
    Rdp kurulma şansı var mı peki?
    Fanları alacağım ve ssd takacağım hocam, onlar aklımda
  • 28-07-2021, 00:05:05
    #6
    Şöyle bir fanlı kutu alabilirsiniz. Isınma konusu için
  • 28-07-2021, 00:05:44
    #7
    AndMex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Raspbian yerine windows istiyor babam. İşini yönetmek ve dosyalarını saklayıp 7/24 uzaktan erişim için. Linux bilgisi de olmadığından windows kurup onu idare edebileceğini düşündüm hocam.





    Rdp kurulma şansı var mı peki?
    Fanları alacağım ve ssd takacağım hocam, onlar aklımda
    RDP cok kasiyor. sen bilirsin.
  • 28-07-2021, 00:06:15
    #8
    Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir fanlı kutu alabilirsiniz. Isınma konusu için
    bunlar ise yaramaz. ice cool bişi vardi onu kullanmak lazim
  • 28-07-2021, 00:07:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    https://remotedesktop.google.com/?pli=1

    Google Remote Desktop