Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Raspbian + Openoffice bir düşünün...
Raspbian yerine windows istiyor babam. İşini yönetmek ve dosyalarını saklayıp 7/24 uzaktan erişim için. Linux bilgisi de olmadığından windows kurup onu idare edebileceğini düşündüm hocam.



bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anydesk iyi çalışıyor. ram takamazsin. gerekli fanlari alirsan 7/24 olarak ömrünü uzatirsin. eğer işlemci hızını dusurursen problem olmaz.

++ hız için varsa SSD kullanılabilir. meraklı maymun ve technopattan bilgi alabilirsin.
Rdp kurulma şansı var mı peki?
Fanları alacağım ve ssd takacağım hocam, onlar aklımda