AndMex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Raspbian yerine windows istiyor babam. İşini yönetmek ve dosyalarını saklayıp 7/24 uzaktan erişim için. Linux bilgisi de olmadığından windows kurup onu idare edebileceğini düşündüm hocam.





Rdp kurulma şansı var mı peki?
Fanları alacağım ve ssd takacağım hocam, onlar aklımda
RDP cok kasiyor. sen bilirsin.