anydesk iyi çalışıyor. ram takamazsin. gerekli fanlari alirsan 7/24 olarak ömrünü uzatirsin. eğer işlemci hızını dusurursen problem olmaz.

++ hız için varsa SSD kullanılabilir. meraklı maymun ve technopattan bilgi alabilirsin.