Merhaba,
Babam için rassberry pi son model 8 gb ram alıp windows kurmayı düşünüyorum. İnternete bağlı sabit bir yerde olacak sürekli. Uzaktan bağlanabilirlik açısından rdp kurabiliyor muyuz? Yoksa illa vnc ile mi bağlanacağız? Bunun harici olarak windows kurulacağı için extra ram takmak gerekli midir? Ve 7/24 çalışması sorun yaratır mı? İş amacıyla kullanılacak ve genel olarak excell dosyaları depolama ve excell dosyaları düzenleme açısından kullanılacak.
Bu konuda kullananlar bilgilendirebilir mi?
Teşekkürler