• 21-07-2021, 19:34:41
    #37
    evet, akülü ve tekerlekli sandalye ile rahatlıkla giriş çıkış yapılabilecek durumda, ayrıca asansörlerde oldukça geniş.
  • 21-07-2021, 19:42:41
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet, akülü ve tekerlekli sandalye ile rahatlıkla giriş çıkış yapılabilecek durumda, ayrıca asansörlerde oldukça geniş.
    Çok güzel dediniz.
  • 22-07-2021, 09:31:18
    #39
    batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni mütahitlerin yaptığı girişler bu şekilde ölüm rampası yapmışlar resmen tekerlekli sandalyedeki adam burdan nasıl insin
    Bu mecbur böyle oluyor. Önder 3 çekmeli bina veriyorlar. 1mt. Zaten kaldırım. Zaten kaldırım başlıyor ondan sonra.

    Usta veya müteahhit merdiveni yapmaktan kaçmıyor. Geriye doğru alan yok. Bence bu işin sorumlusu belediyeler. Emin ol hiçbir müteahhit bu şekilde istemiyor.
  • 22-07-2021, 09:34:31
    #40
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mecbur böyle oluyor. Önder 3 çekmeli bina veriyorlar. 1mt. Zaten kaldırım. Zaten kaldırım başlıyor ondan sonra.

    Usta veya müteahhit merdiveni yapmaktan kaçmıyor. Geriye doğru alan yok. Bence bu işin sorumlusu belediyeler. Emin ol hiçbir müteahhit bu şekilde istemiyor.
    Anladım sorunu hocam.
  • 23-07-2021, 10:38:40
    #41
    bizim ev müstakil