batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni mütahitlerin yaptığı girişler bu şekilde ölüm rampası yapmışlar resmen tekerlekli sandalyedeki adam burdan nasıl insin
Bu mecbur böyle oluyor. Önder 3 çekmeli bina veriyorlar. 1mt. Zaten kaldırım. Zaten kaldırım başlıyor ondan sonra.

Usta veya müteahhit merdiveni yapmaktan kaçmıyor. Geriye doğru alan yok. Bence bu işin sorumlusu belediyeler. Emin ol hiçbir müteahhit bu şekilde istemiyor.