Bu mecbur böyle oluyor. Önder 3 çekmeli bina veriyorlar. 1mt. Zaten kaldırım. Zaten kaldırım başlıyor ondan sonra.
Usta veya müteahhit merdiveni yapmaktan kaçmıyor. Geriye doğru alan yok. Bence bu işin sorumlusu belediyeler. Emin ol hiçbir müteahhit bu şekilde istemiyor.