BoldPilot05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türk Telekom'dan Türknet'e Geçiş
14
●152
- 18-07-2021, 15:00:26Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim hocam. Tahmin ediyorum maks. birkaç gün taahhütsüz kullanacağım paketi. Yani 3 gün desek 30 lira gibi bir ücret çıkıyor. Böyle bir şey için uğraşmaya bile değmez fakat olağandışı bir şekilde yüksek gelirse faturayı gönderirim tabii. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
- 18-07-2021, 15:06:56Geçiş yaptığım ayın sonunda ödedim 50₺ yi o zaman kesti faturayı Türk Telekom indirimsiz fiyat 169₺ falandı 36 saat için 50₺ fatura kestiler.Randy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-07-2021, 15:09:2836 kullanım için çok kesmişler o zaman, kotalı falan mıydı acaba? Çünkü kullanılan kotaya göre de kesilebiliyormuş.iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2021, 01:09:41Senin taahhütün ayın 19 unda bittiği için sen 30 una kadar kullansan da extra para ödemezsin. Normalde aylık kaç tl para ödüyorsan o kadar türktelekom dan fatura gelir. İsterse tahhüdün ayın 5 inde bitsin. Senin ay sonuna kadar kullanma hakkın var.
Daha ayrıntılı bilgi için r10 açtığım konuyu inceleyebilirsin.
https://www.r10.net/off-topic/223474...cozumleri.html