• 18-07-2021, 15:00:26
    #10
    BoldPilot05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Kullandığınız gün sayısı kadar ödersiniz fakat bildiğim kadarıyla türknet 150₺'ye kadar cayma bedelini karşılıyor. Siz T.Telekoma son gelen faturayı ödediğiniz de dekont bilgisini türknet'e iletmeniz gerekiyor bunun için onlarda sizin faturanızda indirim sağlıyor diye biliyorum.
    Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim hocam. Tahmin ediyorum maks. birkaç gün taahhütsüz kullanacağım paketi. Yani 3 gün desek 30 lira gibi bir ücret çıkıyor. Böyle bir şey için uğraşmaya bile değmez fakat olağandışı bir şekilde yüksek gelirse faturayı gönderirim tabii. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
  • 18-07-2021, 15:06:56
    #11
    Randy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamadıysam sizin de gününüz geçti galiba geçiş yaparken ve 50 türk lirası mı ödediniz hocam türk telekoma?



    dediğiniz gibiyse endişelenecek bir durum yok, maks. 3 gün geçse 30 lira yapıyor ki makul bir ücret gene.
    Geçiş yaptığım ayın sonunda ödedim 50₺ yi o zaman kesti faturayı Türk Telekom indirimsiz fiyat 169₺ falandı 36 saat için 50₺ fatura kestiler.
  • 18-07-2021, 15:09:28
    #12
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçiş yaptığım ayın sonunda ödedim 50₺ yi o zaman kesti faturayı Türk Telekom indirimsiz fiyat 169₺ falandı 36 saat için 50₺ fatura kestiler.
    36 kullanım için çok kesmişler o zaman, kotalı falan mıydı acaba? Çünkü kullanılan kotaya göre de kesilebiliyormuş.
  • 18-07-2021, 16:14:36
    #13
    Randy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    36 kullanım için çok kesmişler o zaman, kotalı falan mıydı acaba? Çünkü kullanılan kotaya göre de kesilebiliyormuş.
    Kotasızdı
  • 19-07-2021, 01:09:41
    #14
    Senin taahhütün ayın 19 unda bittiği için sen 30 una kadar kullansan da extra para ödemezsin. Normalde aylık kaç tl para ödüyorsan o kadar türktelekom dan fatura gelir. İsterse tahhüdün ayın 5 inde bitsin. Senin ay sonuna kadar kullanma hakkın var.
    Daha ayrıntılı bilgi için r10 açtığım konuyu inceleyebilirsin.
    https://www.r10.net/off-topic/223474...cozumleri.html
  • 19-07-2021, 01:47:06
    #15
    Son anda karar verdiğim için aynı durumu yaşadım, gün hesabı faturalandırıldım.