Senin taahhütün ayın 19 unda bittiği için sen 30 una kadar kullansan da extra para ödemezsin. Normalde aylık kaç tl para ödüyorsan o kadar türktelekom dan fatura gelir. İsterse tahhüdün ayın 5 inde bitsin. Senin ay sonuna kadar kullanma hakkın var.
Daha ayrıntılı bilgi için r10 açtığım konuyu inceleyebilirsin.
https://www.r10.net/off-topic/223474...cozumleri.html