Geçiş yaptığım ayın sonunda ödedim 50₺ yi o zaman kesti faturayı Türk Telekom indirimsiz fiyat 169₺ falandı 36 saat için 50₺ fatura kestiler.
36 kullanım için çok kesmişler o zaman, kotalı falan mıydı acaba? Çünkü kullanılan kotaya göre de kesilebiliyormuş.