Randy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamadıysam sizin de gününüz geçti galiba geçiş yaparken ve 50 türk lirası mı ödediniz hocam türk telekoma?



dediğiniz gibiyse endişelenecek bir durum yok, maks. 3 gün geçse 30 lira yapıyor ki makul bir ücret gene.
Geçiş yaptığım ayın sonunda ödedim 50₺ yi o zaman kesti faturayı Türk Telekom indirimsiz fiyat 169₺ falandı 36 saat için 50₺ fatura kestiler.