Selamlar,
Kullandığınız gün sayısı kadar ödersiniz fakat bildiğim kadarıyla türknet 150₺'ye kadar cayma bedelini karşılıyor. Siz T.Telekoma son gelen faturayı ödediğiniz de dekont bilgisini türknet'e iletmeniz gerekiyor bunun için onlarda sizin faturanızda indirim sağlıyor diye biliyorum.
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim hocam. Tahmin ediyorum maks. birkaç gün taahhütsüz kullanacağım paketi. Yani 3 gün desek 30 lira gibi bir ücret çıkıyor. Böyle bir şey için uğraşmaya bile değmez fakat olağandışı bir şekilde yüksek gelirse faturayı gönderirim tabii. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.