Aşı yaptıranlar bakabilir mi ?
14
●247
- 15-07-2021, 07:34:17Stajda olduğum için pek boşluğum olmuyor Ftr stajı yaptığım içinde kolumda ağrı olmaması gerekiyor çünkü çok kullanıyorum. Bayramda da evde kimse olmayacak. Aşı yaptırsam evde tek kalsam herhangi bir sorun olur mu ?
- 15-07-2021, 07:38:43öyle felç gibi dolaştıracak gibi bir ağrısı yok aşının. biraz abartarak anlatıyorlar bu aşı olayını. ayrıca neden tek kalacağın için aşı sorun olsun ki
- 15-07-2021, 07:48:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kolunu kıpırdatamayacak şekilde bir ağrı oluşmuyor.
- 15-07-2021, 07:52:3430 dakika hastahanede bekletiyorlar, alerjik durum için. Aşı vurulmaya gittiğinizde mutlaka sorun 😊emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2021, 08:20:24Alerjiniz yoksa çok sorun olmuyor kol ağrısı dışında , alerjisi olanlarda da kendim için örnek veriyorum aşırı yorgunluk baş ağrısı gibi yan etkileri oluyor tabi herkeste değişebilir. Yani kısaca alerji varsa ilk gün biraz bitkin geçirme ihtimalin var ona göre çalışmayabilirsin ben mecbur izin almıştım. Şimdiden geçmiş olsun hocam.