• 15-07-2021, 07:34:17
    #1
    Stajda olduğum için pek boşluğum olmuyor Ftr stajı yaptığım içinde kolumda ağrı olmaması gerekiyor çünkü çok kullanıyorum. Bayramda da evde kimse olmayacak. Aşı yaptırsam evde tek kalsam herhangi bir sorun olur mu ?
  • 15-07-2021, 07:38:32
    #2
    Kolda hafif ağrı ve bazen de ateşlenme olabiliyor. Her ihtimale karşı yanınızda ateş düşürücü bulundurun. Bu şekilde sıkıntısız şekilde süreci atlatırsınız.
  • 15-07-2021, 07:38:43
    #3
    öyle felç gibi dolaştıracak gibi bir ağrısı yok aşının. biraz abartarak anlatıyorlar bu aşı olayını. ayrıca neden tek kalacağın için aşı sorun olsun ki
  • 15-07-2021, 07:45:01
    #4
    2 doz biontech yaptırdım. Ne bir ağrı ne bir sızı oldu.
    Problem yok. Aşınızı olun bence
  • 15-07-2021, 07:48:55
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kolunu kıpırdatamayacak şekilde bir ağrı oluşmuyor.
  • 15-07-2021, 07:52:34
    #6
    emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stajda olduğum için pek boşluğum olmuyor Ftr stajı yaptığım içinde kolumda ağrı olmaması gerekiyor çünkü çok kullanıyorum. Bayramda da evde kimse olmayacak. Aşı yaptırsam evde tek kalsam herhangi bir sorun olur mu ?
    30 dakika hastahanede bekletiyorlar, alerjik durum için. Aşı vurulmaya gittiğinizde mutlaka sorun 😊
  • 15-07-2021, 07:54:40
    #7
    Ağrıdan çok arı sokması gibi. Sadece orada garip bir his oluyor. Tam olarak acı ya da ağrı yapıyor denilemez.
  • 15-07-2021, 08:05:08
    #8
    Bünyenize göre değişir hıcam
  • 15-07-2021, 08:20:24
    #9
    Alerjiniz yoksa çok sorun olmuyor kol ağrısı dışında , alerjisi olanlarda da kendim için örnek veriyorum aşırı yorgunluk baş ağrısı gibi yan etkileri oluyor tabi herkeste değişebilir. Yani kısaca alerji varsa ilk gün biraz bitkin geçirme ihtimalin var ona göre çalışmayabilirsin ben mecbur izin almıştım. Şimdiden geçmiş olsun hocam.