Zerre ağrı sızı hissetmedim. Ancak durum bünyeden bünyeye değişir. Sizin durumunuz nasıl olur kimse bilemez. Ancak bir ağrı olsa dahi tek yarım Majezik hapına bakar.
Sadece çok hafif bir kol ağrısı hissettim onu da kolumu yukarı kaldırmaya çalıştığımda hissediyordum, kolum sabitken veya normal hareket ederken 0 acı hissi vardı
Bünyeye göre değişmekle beraber sadece kolunuzu kaldirdiginizda agriyi hissediyorsunuz. Ben de ayriyeten boyun tutulmasi olmustu ama ertesi gün hiçbir şey kalmamıştı.