• 15-07-2021, 08:25:52
    #10
    1 tane parol a bakar ağrı
    Sinek ısırığı gibi bir şey, çok büyütülecek bir ağrı olmuyor.
  • 15-07-2021, 08:31:48
    #11
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 doz biontech yaptırdım. Ne bir ağrı ne bir sızı oldu.
    Problem yok. Aşınızı olun bence
    Bende öyle valla ağrı hissetmedim bile
  • 15-07-2021, 08:34:14
    #12
    Zerre ağrı sızı hissetmedim. Ancak durum bünyeden bünyeye değişir. Sizin durumunuz nasıl olur kimse bilemez. Ancak bir ağrı olsa dahi tek yarım Majezik hapına bakar.
  • 15-07-2021, 08:38:40
    #13
    Sadece çok hafif bir kol ağrısı hissettim onu da kolumu yukarı kaldırmaya çalıştığımda hissediyordum, kolum sabitken veya normal hareket ederken 0 acı hissi vardı
  • 15-07-2021, 08:40:15
    #14
    The Walking Dead zombileri gibi dolaştırmıyor hocam aşı parol için yatın sorun kalmaz
  • 15-07-2021, 08:49:27
    #15
    Bünyeye göre değişmekle beraber sadece kolunuzu kaldirdiginizda agriyi hissediyorsunuz. Ben de ayriyeten boyun tutulmasi olmustu ama ertesi gün hiçbir şey kalmamıştı.