Alerjiniz yoksa çok sorun olmuyor kol ağrısı dışında , alerjisi olanlarda da kendim için örnek veriyorum aşırı yorgunluk baş ağrısı gibi yan etkileri oluyor tabi herkeste değişebilir. Yani kısaca alerji varsa ilk gün biraz bitkin geçirme ihtimalin var ona göre çalışmayabilirsin ben mecbur izin almıştım. Şimdiden geçmiş olsun hocam.