Stajda olduğum için pek boşluğum olmuyor Ftr stajı yaptığım içinde kolumda ağrı olmaması gerekiyor çünkü çok kullanıyorum. Bayramda da evde kimse olmayacak. Aşı yaptırsam evde tek kalsam herhangi bir sorun olur mu ?
30 dakika hastahanede bekletiyorlar, alerjik durum için. Aşı vurulmaya gittiğinizde mutlaka sorun 😊