• 14-07-2021, 16:52:02
    #1
    Selamlar

    Eylül'e kadar 85 kilo olma hedefim var. Şuan 68.8 kiloyum (yeni yemek yedim, karnım tok)

    Belirlediğimiz hedefe ve daha fazlasına ulaşmak için nasıl beslenmeliyim? Nasıl hızlı kilo alabilirim?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Teşekkür ederim hocam

      Kuzenim var. Benim ile aynı neredeyse 80 kilo civari çok iyi duruyor. Ama ben çok zayıfım. İyi bir beslenme ve spor ile o kilolara ulaşmak istiyorum.
      Tekrar merhaba ve +R10 için teşekkür ederim, sanırım bu olay biraz da görsellikle ilgili ("benim ile aynı neredeyse 80 kilo civari çok iyi duruyor" deyişinizden yola çıkarak), yani evet bu tarz düşünenler çok var fakat insanların bence en büyük hataları başkalarında beğendikleri şeylerin kendilerinde olduğunda yine aynı şekilde görüneceği ve hissettireceğini düşünmeleri, böyle bir şey maalesef yok hocam yani kuzeninizde çok iyi duruyor olabilir fakat belki de o kilo size yakışmayacak, eğer bunu istemenizin temel sebebi büyük çoğunlukta görsellik ise boşverin o işi ve hiç uğraşmayın derim, bu doğru bir düşünce değil örneğin kuzeninize de 40 kilo olmak yakışmayabilir, sizi bilmiyorum fakat zayıfım diyorsanız ve bu size iyi hissettirmiyorsa değişim için emek vermeye değer ancak bir başkasına yakıştığı için değmez. Hatta bu biraz da başkasındaki dövmeyi beğendiği için kendine yaptırınca hüsrana uğrayanlara benzeyebilir, küçük değişimler evet ama "kilo" büyük bir değişimdir, hafife alınmamalı. Tabii ki şahsi görüşümdür, beni yanlış anlamanızı istemem. İnsan her haliyle milyarlarca insan ırkına mensup varlıktan farklıdır ve herkes özeldir, siz de öyle. Ek olarak spor anlamında basit egzersizlerle başlayın hatta bunun için mobil uygulamalar da var, işe yarayabilir yada imkânınız varsa yüzme kursu, basketbol önerimdir fakat basketbol boy uzattığı için haliyle enden küçültür. Konunuzu da biraz meşgul ettim sanki, kusura bakmayın lütfen ama umarım faydası olmuştur.

      Sağlıkla kalın,
      Sevgilerimizle.
  • 14-07-2021, 16:52:55
    #2
    gece yemeği ile.
  • 14-07-2021, 16:53:05
    #3
    bol tatlı
  • 14-07-2021, 16:53:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    O sorun bende de var paso yiyin denmiş ama yenmiyor iştah olmayınca 1.78 50
  • 14-07-2021, 16:54:39
    #6
    Yaş bu konuda önemli faktörün. Her yaşın metabolizması farklıdır.
  • 14-07-2021, 16:56:08
    #7
    byigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece yemeği ile.
    Gece nasıl beslenmeliyim hocam? Karbonhidrat ağırlıklı mı?
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bol tatlı
    Tatlı ile pek aram yok ama yiyeceğim hocam teşekkürler 😀
    ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sorun bende de var paso yiyin denmiş ama yenmiyor iştah olmayınca 1.78 50
    Benim ile hemen hemen aynı oranlaedaymissiniz hocam. Ben 187'im
    karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam inceleyeceğim.
  • 14-07-2021, 16:56:40
    #8
    gelibolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş bu konuda önemli faktörün. Her yaşın metabolizması farklıdır.
    15 yaşındayım hocam. Eylul'un sonunda 16 olacağım.
  • 14-07-2021, 16:57:28
    #9
    Hocam gece kalkıp 1 2 gibi sürekli yemek ye inanılmaz kilo alırsın zaten alışkanlık oluyor önüne geçemiyorsun