Gece nasıl beslenmeliyim hocam? Karbonhidrat ağırlıklı mı?
Tatlı ile pek aram yok ama yiyeceğim hocam teşekkürler 😀
O sorun bende de var paso yiyin denmiş ama yenmiyor iştah olmayınca 1.78 50
Benim ile hemen hemen aynı oranlaedaymissiniz hocam. Ben 187'im
Teşekkür ederim hocam inceleyeceğim.