• 04-07-2021, 11:44:40
    #1
    Günaydınlar..
    18 yaşındayım ve covid aşısı olmak istiyorum fakat yaşdan dolayı herhangi bi olumsuz etki edebilir mi?
    Aramızda 18 yaşında aşı olanlar var mı?
    Ve hangi aşı tercih edilmeli..
    Herkesi yoruma bekliyorum teşekkür ederim..
  • 04-07-2021, 11:45:17
    #2
    18 yaşındayım ve müsait olduğum bir zamanda biontech aşısını olmayı düşünüyorum hocam
  • 04-07-2021, 11:46:09
    #3
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşındayım ve müsait olduğum bir zamanda biontech aşısını olmayı düşünüyorum hocam
    Biontech'i tercih ettiniz demek..
  • 04-07-2021, 11:46:55
    #4
    Eczacıyım kesinlikle yaş ile ilgili bir risk yok. Küçük çocuklar için dahi güvenli. Biontech aşısından bahsediyorum
  • 04-07-2021, 11:47:33
    #5
    Sagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eczacıyım kesinlikle yaş ile ilgili bir risk yok. Küçük çocuklar için dahi güvenli
    Anladım hocam çok teşekkür ediyorum yorumunuz için..
  • 04-07-2021, 11:47:53
    #6
    Selamlar, Biontech için konuşacağım, yaşla ilgili bir problem yok Avrupa'da daha alt yaş gruplarına bile aşılama kararı alındı. Ancak alerjik bünyeniz varsa aşıyı hastanede olmanız ve ilk 30 dakika beklemeniz tavsiye ediliyor, sebebi aşının içeriğindeki PEG maddesinin ilgili maddeye alerjisi olanlarda tepki verebilme ihtimali. (Alerjik bünyeye sahibim aşımı oldum, sorun yaşamadım.)
  • 04-07-2021, 11:49:32
    #7
    Ben 19 yaşındayım 2 gün önce fabrikada zorunlu biontech aşısı oldum 3-4 saat halsizlik ve kolda kasılma yaptı sonra geçti
  • 04-07-2021, 11:49:34
    #8
    tanıdığım 18 yaş ve civarındaki kişiler ilk dozdan sonra genellikle her aşı olanda görünen semptomları yaşadılar. Fakat herkeste durumu farklı olabilir. Durum hastalığınıza, bağışıklığınıza kullandığınız ilaç vs. bünyenize göre değişebilir. Bence olmadan önce aklında şüpheler varsa tedirgin oluyorsan mutlaka aile hekimine ya da her zaman danıştığın bir doktor varsa ona sormalısın.
  • 04-07-2021, 12:00:23
    #9
    Yaş hiç fark etmiyor, sadece kişiden kişiye değişiyor.
    19 yaşındayım, cuma günü Biontec vurundum hiçbir şey hissetmedim bile. Sadece dün çalışırken sol koluma biraz ağırlık çöktü o da 1-2 saate geçti.
    Bazı arkadaşlarımda 2 gün kol ağrısı ve ateş falan olmuş.