Günaydınlar..
18 yaşındayım ve covid aşısı olmak istiyorum fakat yaşdan dolayı herhangi bi olumsuz etki edebilir mi?
Aramızda 18 yaşında aşı olanlar var mı?
Ve hangi aşı tercih edilmeli..
Herkesi yoruma bekliyorum teşekkür ederim..
18 yaş covid aşışı hk.
8
●105
- 04-07-2021, 11:44:40
- 04-07-2021, 11:46:09Biontech'i tercih ettiniz demek..seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2021, 11:47:33Anladım hocam çok teşekkür ediyorum yorumunuz için..Sagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2021, 11:47:53Selamlar, Biontech için konuşacağım, yaşla ilgili bir problem yok Avrupa'da daha alt yaş gruplarına bile aşılama kararı alındı. Ancak alerjik bünyeniz varsa aşıyı hastanede olmanız ve ilk 30 dakika beklemeniz tavsiye ediliyor, sebebi aşının içeriğindeki PEG maddesinin ilgili maddeye alerjisi olanlarda tepki verebilme ihtimali. (Alerjik bünyeye sahibim aşımı oldum, sorun yaşamadım.)
- 04-07-2021, 11:49:34tanıdığım 18 yaş ve civarındaki kişiler ilk dozdan sonra genellikle her aşı olanda görünen semptomları yaşadılar. Fakat herkeste durumu farklı olabilir. Durum hastalığınıza, bağışıklığınıza kullandığınız ilaç vs. bünyenize göre değişebilir. Bence olmadan önce aklında şüpheler varsa tedirgin oluyorsan mutlaka aile hekimine ya da her zaman danıştığın bir doktor varsa ona sormalısın.