tanıdığım 18 yaş ve civarındaki kişiler ilk dozdan sonra genellikle her aşı olanda görünen semptomları yaşadılar. Fakat herkeste durumu farklı olabilir. Durum hastalığınıza, bağışıklığınıza kullandığınız ilaç vs. bünyenize göre değişebilir. Bence olmadan önce aklında şüpheler varsa tedirgin oluyorsan mutlaka aile hekimine ya da her zaman danıştığın bir doktor varsa ona sormalısın.