Selamlar, Biontech için konuşacağım, yaşla ilgili bir problem yok Avrupa'da daha alt yaş gruplarına bile aşılama kararı alındı. Ancak alerjik bünyeniz varsa aşıyı hastanede olmanız ve ilk 30 dakika beklemeniz tavsiye ediliyor, sebebi aşının içeriğindeki PEG maddesinin ilgili maddeye alerjisi olanlarda tepki verebilme ihtimali. (Alerjik bünyeye sahibim aşımı oldum, sorun yaşamadım.)