Günaydınlar..
18 yaşındayım ve covid aşısı olmak istiyorum fakat yaşdan dolayı herhangi bi olumsuz etki edebilir mi?
Aramızda 18 yaşında aşı olanlar var mı?
Ve hangi aşı tercih edilmeli..
Herkesi yoruma bekliyorum teşekkür ederim..